- Wilt u een zwemabonnement aanschaffen maar lukt dat niet online?
- Heeft u een abonnement aangeschaft voor het nieuwe seizoen en nog geen pasje?
- Wilt u nog een foto uploaden bij uw abonnement?
- Of heeft u andere vragen over abonnementen?
Kom dan tijdens de openingstijden naar het zwembad.
Tijdens deze openingstijden helpen de medewerkers van het zwembad u graag bij al uw vragen rondom (de aanschaf van) uw abonnement. Zodat u bij uw eerste bezoek snel en makkelijk toegang heeft tot het zwembad. Hieronder leest u de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Als mijn kind nog geen mailadres heeft?
Als u een gezinsabonnement aanvraagt, moet u bij elk gezinslid een e-mail adres invullen. Bij een minderjarig gezinslid in een gezinsabonnement, die nog geen e-mail adres heeft, kunt u een ‘nep’ e-mal adres invullen.
Hoe vraag ik een losse bijkaart aan?
Als u een bijkaart aanvraagt voor een minderjarig kind, dat nog geen e-mail adres heeft adviseren wij u dit te regelen op het zwembad.
Staat mijn abonnement automatisch op mijn pasje?
Als u al een pasje had én een online account, staat uw nieuwe abonnement automatisch op uw bestaande pasje. Had u nog geen account of heeft u een nieuwe of andere account aangemaakt, dan kunt u op het zwembad uw abonnement laten koppelen aan uw bestaande pasje
Waarom een foto?
Bij binnenkomst ziet de kassa medewerker alleen uw foto verschijnen als u uw pasje aanbiedt. In verband met de privacyregels ziet de kassamedewerker niet uw persoonlijke gegevens zoals uw geboortedatum. Met behulp van de foto kan de kassamedewerker bij binnenkomst zien, dat het pasje van u is. Daarom is het noodzakelijk dat er een foto van u gekoppeld is aan uw pasje.
Zelf een foto uploaden?
U kunt eenvoudig in 6 stappen zelf een foto uploaden. Voer hiervoor de onderstaande stappen uit. Doe dit bij voorkeur via de computer of telefoon waarop de foto die u wilt gebruiken staat.
- Ga naar: Inloggen – Dewi Online (dewi-online.nl)
- Log in met het door u gekozen e-mail adres en bijbehorende wachtwoord
- Kies in het menu voor: Persoonlijk / Aanpassen NAW gegevens
- Klik op de knop: Bestand kiezen en selecteer de foto die u wilt gebruiken
- Klik aan de rechterzijde voor ‘Opslaan’. U ziet uw foto verschijnen in het fotoveld
- U kunt via rechtsboven uitloggen
Heeft u een andere vraag?
Stuur dan gerust een mail naar info@zwembadscherpenzeel.nl. We helpen u graag verder.